Bij Toelevering Online treffen wij onze coronamaatregelen. Onze klantenservice werkt vanuit huis. maar jouw kozijnen kunnen gewoon geleverd worden met de snelheid en service die je van ons gewend bent. We houden de adviezen van het RIVM in de gaten, mocht hier verandering in komen dan laten we je dit weten door middel van deze pagina.
Let op: onze reactietijd kan iets langer duren dan gewoonlijk.👩💻 Onze klantenservice staat gewoon voor je klaar op werkdagen van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 16:30 uur. Via onze chat, mail, telefoon (085 8085 030) of WhatsApp (0548 535 315) kun je ons bereiken.
Heb je een bestelling geplaatst? Jouw kozijnen, deuren en schuifpuien gaan gewoon in productie en worden vanaf 5 werkdagen geleverd. We houden je op de hoogte van de levering die op jouw gekozen moment zal plaatsvinden. Verandert er wat aan de situatie, dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte van de veranderingen.
De bezorgers van jouw bestelling houden uiteraard gepaste afstand bij aflevering. Daarom proberen wij ondanks de huidige omstandigheden jullie kozijnen gewoon op de stoep te krijgen. Er is geen hand-hand contact waardoor we vrachtbrieven in het bijzijn van de ontvanger zelf aftekenen. Ook houden we rekening met de 1,5 meter afstand. De kozijnen worden in overleg met de bezorger op de plek gezet zodat jij er direct mee aan de slag kan.
Worden jouw kozijnen per koerier bezorgd? Dan dient er 2 man aanwezig te zijn bij de aflevering om het kozijn te lossen. Op deze manier kan de chauffeur de maatregel van 1,5 meter afstand hanteren bij het afleveren van jouw bestelling.
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!