Heb je vragen over onze producten, het bestelproces, de betaling of de verzending? Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of vul het contactformulier in. Wij helpen je graag verder.
De snelste betaalmogelijkheid is via iDEAL. Het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Betaling dient altijd vooraf voldaan te worden.
Na betaling per iDEAL ontvang je van ons een factuur van de bestelling per mail. Kies je voor betaling per bankoverschrijving dan ontvang je bij de orderbevestiging een factuur.
Zeker, wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.
Je kunt een product op twee verschillende manieren bestellen. Je kunt de kozijnen helemaal zelf configureren in onze configurator. Met deze optie maak je het kozijn exact zoals jij dat wil. Je kunt ook kiezen uit één van onze voorgedefinieerde producten om nog sneller te kunnen bestellen.
Met de configurator kun je heel eenvoudig zelf een kozijn samenstellen. Stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen. Bij elke stap is een 'i' weergegeven of een vraagteken. Als je hier met je muis op gaat staan, wordt precies uitgelegd wat je moet doen.
Meer informatie over het bestelproces of meer procesinformatie? Bekijk dan de klantenservice pagina voor uitleg van de bestel- en procesinformatie.
Je voert de buitenwerkse hoogte- en breedtemaat van het kozijn in. De hoogtemaat is de afstand van de onderzijde naar de bovenzijde van het kozijn. De breedtemaat is de afstand van de linkerzijde naar de rechterzijde van het kozijn.
Let op: Voer dus niet de maat van de muursparing in.
Wanneer je de kozijnen voor jouw project hebt samengesteld en deze wilt bestellen, kun je ervoor kiezen om de bestelling telefonisch met één van onze medewerkers te doorlopen. Zo voorkom je fouten in je bestelling. Let op: Heb je gekozen voor de snelst mogelijk leverdatum, dan kan de leverdatum met één dag verlengd worden.
Nee, om een kozijn te configureren hoef je geen account te hebben. Het is wel handig om een account aan te maken, zodat je de samengestelde kozijnen kan opslaan.
Ga naar Mijn account, vul je mailadres in en klik op registreren om een account aan te maken.
Bij Toelevering Online passen we enkel materialen toe die voldoen aan de eisen voor Nederlandse markt. Klik hier voor informatie over de toegepaste materialen.
Wij geven 10 jaar garantie op onze kozijnen en ramen. Meer weten? Bekijk de specifieke garantievoorwaarden voor onze houten kozijnen of bekijk de specifieke garantievoorwaarden voor onze kunststof kozijnen.
Alle kozijnen worden speciaal voor jou op maat gefabriceerd. Enkel als het product gebrekkig en/of incompleet is en dit aantoonbaar voortkomt uit een fout of nalatigheid van Toelevering Online, nemen wij producten retour. In een dergelijk geval doen wij ons uiterste best om dit gebrek zo spoedig mogelijk te verhelpen of een nieuw product te leveren.
Er moet altijd iemand aanwezig zijn om de goederen in ontvangst te nemen. De dag voor levering ontvang je een mail met een specifiek tijdvak, zodat je weet wanneer we de kozijnen komen leveren.
Je hebt daarnaast de mogelijkheid om je houten kozijnen zelf af te halen bij Nijhuis Toelevering in Rijssen.
Dit is afhankelijk van de afmetingen en het aantal kozijnen.
Kozijnen tot een afmeting van 1000 x 2000 mm, worden per stuk verpakt tot een maximum van drie. Mits de kozijnen niet te zwaar worden. Deze kozijnen worden bezorgd per koerier.
De overige orders van Toelevering Online worden verpakt op een houten bok. Dit is een houten frame waarop de kozijnen veilig vervoerd kunnen worden en het beschermt de kozijnen tijdens het transport. Meer weten over het bokkensyteem? Bekijk dan ons artikel: Hoe worden mijn kozijnen bezorgd?
Heb je een bestelling die bezorgd wordt per koerier, dan ontvang je de avond voor levering per mail een tijdvak van twee uur waarin de koerier je bestelling komt bezorgen. Zodra de koerier is vertrokken op de dag van levering, kun je jouw bestelling realtime volgen.
Wordt jouw bestelling met de vrachtwagen bezorgd, dan ontvang je de avond voor levering een tijdvak van drie uur waarbinnen wij komen leveren. Hierbij is het nog niet mogelijk om je bestelling realtime te volgen, maar we zijn druk bezig om dit in de toekomst voor al onze bestellingen mogelijk te maken.
De verzendkosten voor jouw bestelling worden automatisch berekend en bepaald op basis van het aantal kozijnen en de afmetingen. We bezorgen kozijnen met bestelbusjes en vrachtwagens, maar je kunt je kozijnen ook zelf afhalen. De verzendkosten variëren hierdoor van € 35,- per bestelling tot maximaal € 225,- per bestelling.
Houten kozijnen kun je gratis afhalen bij Nijhuis Toelevering in Rijssen. Voor onze kunststof kozijnen is dit helaas nog niet mogelijk.
Let op: deze verzendkosten gelden alleen in Nederland. Woon je op een van de Waddeneilanden of in het buitenland, dan kunnen er andere regels gelden. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Wij verzenden door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Woon je op een van deze Nederlandse eilanden? Dan dien je zelf transport te regelen over water. Neem ook hiervoor telefonisch contact met ons op voor meer informatie.
Nee, in de basis niet. Mocht je toch een levering buiten Nederland willen, neem dan contact met ons op, dan gaan wij natuurlijk kijken wat we voor jou kunnen regelen.
Dat is helemaal aan jou! Om de kosten van verzending zo laag mogelijk te houden en de uitstoot van onze vrachtwagens te verminderen, komen we de bokken na levering niet ophalen. De houten bok is dus jouw eigendom. Je kunt ermee doen wat jij wilt, bijvoorbeeld een bankje of plantenbak maken!
Ja, de houten mahonie kozijnen kunnen afgehaald worden bij Nijhuis Toelevering in Rijssen. In het bestelproces kies je dan voor afhalen in plaats van bezorgen. Je kan de kozijnen afhalen wanneer het jou uitkomt.
We zijn druk bezig om het aantal afhaalpunten uit te breiden.
Wij hebben in overleg met de aangesloten producenten vastgelegd welke producten zij leveren. De producenten reserveren productiecapaciteit voor Toelevering Online. Op die manier weet de producent welke producten hij kan verwachten en kan direct gestart worden met de productie.
Onze leveringen worden vrijwel altijd geleverd op de geplande datum. In het productieproces of onderweg kan er wat mis gaan, waardoor de levering niet plaats kan vinden. We keren geen vergoeding uit voor kosten die hierdoor ontstaan. Mocht dit voorkomen, dan we proberen dit zo snel mogelijk bij jou te melden om samen naar een passende oplossing te zoeken!
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!