Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze producten, het bestelproces, de betaling of de verzending? Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of vul het contactformulier in. Wij helpen je graag verder.

Product

Welke materialen worden toegepast in de kozijnen van Toelevering Online?

Klik hier voor informatie over de toegepaste materialen.

Welke garanties krijg ik op de producten van Toelevering Online?

Wij geven 10 jaar garantie op onze kozijnen en ramen. Voor specifieke garantievoorwaarden klik hier.

Kan ik een product retourneren?

Alle kozijnen worden speciaal voor jou op maat gefabriceerd. Enkel als het product gebrekkig en/of incompleet is en dit aantoonbaar voortkomt uit een fout of nalatigheid van Toelevering Online, nemen wij producten retour. In een dergelijk geval doen wij ons uiterste best om dit gebrek zo spoedig mogelijk te verhelpen of een nieuw product te leveren.

Betalingen en betaalmethoden

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

De standaard en snelste betaalmogelijkheid is via iDEAL. Het is ook mogelijk om via ene bankoverschrijving te werken.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Na betaling ontvang je van ons een factuur van de bestelling per mail.

Verzendingen

Moet er iemand aanwezig zijn wanneer er geleverd wordt?

Er moet altijd iemand aanwezig zijn om de goederen in ontvangst nemen. Je kunt aangeven welk dagdeel het beste uitkomt. De chauffeur neemt voor vertrek contact met je op hoe laat hij verwacht aan te komen.

Hoe worden de goederen geleverd?

De kozijnen worden vervoerd op een stalen bok. Wij streven ernaar om de kozijnen van de bok te lossen en deze bok direct mee terug te nemen.

Let op: De kozijnen worden los verpakt en los geleverd. Zorg voor veilige en degelijke opslagvoorzieningen. Klik hier voor de verwerkingsvoorschriften.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van een bestelling, sturen wij je direct een bevestigingsmail. We geven regelmatig updates over waar jouw bestelling zich op dat moment bevindt. Onze chauffeur belt op de dag van levering hoe laat hij verwacht te arriveren, zodat jij ruim op tijd aanwezig kunt zijn bij de levering.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending binnen Nederland kost €25 per vierkante meter. De minimale bezorg- en transportkosten zijn €50. Het maximale bedrag dat je hiervoor betaalt, is €150. Voor het later ophalen van de bok waar kozijnen op geleverd worden, brengen wij een meerprijs van €100 in rekening.

Verzenden jullie in heel Nederland?

Wij verzenden door heel Nederland. Wij nemen contact met je op wanneer je op een van de Waddeneilanden woont over de hoogte van de verzendkosten en de exacte levertijd.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Nee. Mocht je toch een levering buiten Nederland willen, neem dan contact met ons op.

Kozijn samenstellen en bestellen

Kan ik als particulier een bestelling doen?

Zeker, wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.

Hoe bestel ik een product?

Je kunt een product op twee verschillende manieren bestellen. Je kunt de kozijnen helemaal zelf configureren in onze configurator. Met deze optie maak je het kozijn exact zoals jij dat wil. Je kunt ook kiezen uit één van onze voorgedefinieerde producten.

Hoe werkt de configurator?

Met de configurator kun je heel eenvoudig zelf een kozijn samenstellen. Stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen. Bij elke stap is een 'i' weergegeven of een vraagteken. Als je hier met je muis op gaat staan, wordt precies uitgelegd wat je moet doen. 

Klik hier voor uitleg van de bestelprocessen.

Welke maatvoering moet ik invoeren?

Je voert de buitenwerkse maat van het kozijn in. De buitenwerkse maat is de afstand van de ene buitenzijde naar de andere buitenzijde van het kozijn.

Is het mogelijk dat iemand van Toelevering Online mijn bestelling controleert?

Wanneer je de kozijnen voor jouw project hebt samengesteld en deze wilt bestellen, kun je ervoor kiezen om de bestelling telefonisch met één van onze medewerkers te doorlopen. Zo voorkom je fouten in je bestelling.

Moet ik een account hebben om een kozijn samen te stellen?

Nee, om een kozijn te configureren hoef je geen account te hebben.

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om een acocunt aan te maken.

Heb je nog steeds een vraag? Geen probleem. Vul hieronder het contactformulier in.

Menu
0548 535 315 info@toeleveringonline.nl
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×