Hallo! Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je vragen over onze producten, het bestelproces, de betaling of de verzending? Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of vul het contactformulier in. Wij helpen je graag verder.

Contact met ons?
  • 0548 535 315
  • Chat met ons!
  • Mail ons!
  • Whatsapp ons!

Betalingen en betaalmethoden

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    De snelste betaalmogelijkheid is via iDEAL. Het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Betaling dient altijd vooraf voldaan te worden.

  • Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

    Na betaling per iDeal ontvang je van ons een factuur van de bestelling per mail. Kies je voor betaling per bankoverschrijving dan ontvang je bij de orderbevestiging een factuur.

Kozijn samenstellen en bestellen

  • Kan ik als particulier een bestelling doen?

    Zeker, wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.

  • Hoe bestel ik een product?

    Je kunt een product op twee verschillende manieren bestellen. Je kunt de kozijnen helemaal zelf configureren in onze configurator. Met deze optie maak je het kozijn exact zoals jij dat wil. Je kunt ook kiezen uit één van onze voorgedefinieerde producten om nog sneller te kunnen bestellen.

  • Hoe werkt de configurator?

    Met de configurator kun je heel eenvoudig zelf een kozijn samenstellen. Stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen. Bij elke stap is een 'i' weergegeven of een vraagteken. Als je hier met je muis op gaat staan, wordt precies uitgelegd wat je moet doen. 

    Meer informatie over het bestelproces of meer procesinformatie? Bekijk dan de klantenservice pagina voor uitleg van de bestel- en procesinformatie.

  • Welke maatvoering moet ik invoeren?

    Je voert de buitenwerkse hoogte- en breedtemaat van het kozijn in. De hoogtemaat is de afstand van de onderzijde naar de bovenzijde van het kozijn. De breedtemaat is de afstand van de linkerzijde naar de rechterzijde van het kozijn.

    Let op: Voer dus niet de maat van de muursparing in.

  • Is het mogelijk dat iemand van Toelevering Online mijn bestelling controleert?

    Wanneer je de kozijnen voor jouw project hebt samengesteld en deze wilt bestellen, kun je ervoor kiezen om de bestelling telefonisch met één van onze medewerkers te doorlopen. Zo voorkom je fouten in je bestelling. Let op: Heb je gekozen voor de snelst mogelijk leverdatum, dan kan de leverdatum met één dag verlengd worden.

  • Moet ik een account hebben om een kozijn samen te stellen?

    Nee, om een kozijn te configureren hoef je geen account te hebben. Het is wel handig om een account aan te maken, zodat je de samengestelde kozijnen kan opslaan.

  • Hoe maak ik een account aan?

    Ga naar Mijn account, vul je mailadres in en klik op registreren om een account aan te maken.

Product

Verzendingen

  • Moet er iemand aanwezig zijn wanneer er geleverd wordt?

    Er moet altijd iemand aanwezig zijn om de goederen in ontvangst nemen. Bij je bestelling kun je aangeven welk dagdeel voor jou het beste uitkomt.

    Je hebt daarnaast de mogelijkheid om je kozijnen te laten bezorgen bij een Pick-Up point.

  • Hoe worden de kozijnen geleverd?

    Dit is afhankelijk van de afmetingen en het aantal kozijnen.

    Kozijnen tot een afmeting van 1000 x 2000 mm, worden per stuk verpakt tot een maximum van drie. Mits de kozijnen niet te zwaar worden. Deze kozijnen worden bezorgd per koerier.

    De overige orders van Toelevering Online worden verpakt op een bok. Dit is een houten frame waarop de kozijnen veilig vervoerd kunnen worden en het beschermt de kozijnen tijdens het transport. Meer weten over het bokkensyteem? Bekijk dan ons artikel: Vier typen bokken voor het transport van jouw kozijnen

    Let op! K-VISION kozijnen worden op een pallet verpakt en blijven achter bij levering.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Na het plaatsen van een bestelling, sturen wij je direct een bevestigingsmail. Bij je bestelling kun je aangeven welk dagdeel de kozijnen geleverd mogen worden.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten voor jouw bestelling wordt automatisch berekend op basis van het aantal kozijnen en de afmetingen. De verzendkosten beginnen bij €35,- voor enkele stuks. Dit geldt enkel bij kozijnen tot een afmeting van 1000 x 2000 mm en onder een bepaald gewicht.

    Heb jij grotere en/of zwaardere kozijnen dan wordt op basis van de gegevens bepaald op welk boktype jouw kozijnen worden verzonden. Elk boktype heeft een vaste verzendprijs. Meer weten over het bokkensysteem? Lees dan: Bokken voor transport van jouw kozijnen. .

    Je kan er ook voor kiezen om jouw kozijnen te laten bezorgen bij een pick-up point. De kosten hiervan bedragen €49,-.

  • Verzenden jullie in heel Nederland?

    Wij verzenden door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Woon je op een van deze Nederlandse eilanden? Dan dien je zelf transport te regelen over water. Neem ook hiervoor telefonisch contact met ons op voor meer informatie.

  • Verzenden jullie ook buiten Nederland?

    Nee. Mocht je toch een levering buiten Nederland willen, neem dan contact met ons op.

  • Wat gebeurt er met de bok na levering?

    Er zijn 3 opties voor de bok na levering. De bok kan direct retour met de chauffeur als jouw kozijnen binnen 30 minuten van de bok af zijn. Je kunt er ook voor kiezen om de bok van ons over te nemen tegen een meerprijs. Laat jij jouw bok staan en meld je deze binnen 10 werkdagen bij ons af? Dan zorgen wij ervoor dat jouw bok wordt opgehaald door onze transporteur.

    Optie 1: bok direct retour

    Bij deze optie worden naast de verzendkosten geen extra kosten in rekening gebracht. De kozijnen dienen binnen 30 minuten van de bok gelost te worden, zodat de bok direct retour kan met de transporteur.

    Optie 2: bok kopen

    Je kunt er ook voor kiezen om de bok over te nemen. De prijs hiervan is afhankelijk van het type bok:

    Bok type 1: €67,75 excl. BTW
    Bok type 2: €82,75 excl. BTW
    Bok type 3: €95,47 excl. BTW
    Bok type 4: €108,34 excl. BTW

    Optie 3: bok laten staan, later retour

    Bij deze optie kan de bok met kozijnen nog een tijdje blijven staan, zodat je deze op een geschikt moment kan leeghalen. Binnen 10 werkdagen (of na eerdere afmelding) wordt de bok weer opgehaald door onze transporteur. Deze optie kost €124,65 excl. BTW.

    Let op: bij een bestelling van K-VISION kozijnen is er geen mogelijkheid om de bok retour te doen. Deze kozijnen worden op een andere manier verpakt.

    Klik hier voor meer informatie over de bokken.

  • Hoe meld ik mijn bok af?

    Laat ons via een bericht via de website, chat, mail, WhatsApp of telefoon weten dat jouw bok kan worden opgehaald. Wij zorgen ervoor dat jouw bok wordt opgehaald door onze transporteur.

  • Kan ik een mijn kozijnen ook afhalen?

    Dat kan. Wij leveren de kozijnen bij een pick-up point in Almelo of Amsterdam. Je kan de kozijnen afhalen wanneer het jou uitkomt.

  • Hoe kan het dat jullie zo snel leveren?

    Wij hebben in overleg met de aangesloten producenten vastgelegd welke producten zij leveren. De producenten reserveren productiecapaciteit voor Toelevering Online. Op die manier weet de producent welke producten hij kan verwachten en kan direct gestart worden met de productie.

Heb je nog steeds een vraag? Geen probleem. Vul hieronder het contactformulier in.

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×