Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze producten, het bestelproces, de betaling of de verzending? Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of vul het contactformulier in. Wij helpen je graag verder.

Product

Welke materialen worden toegepast in de kozijnen van Toelevering Online?

Bij Toelevering Online passen we enkel materialen toe die voldoen aan de eisen voor Nederlandse markt. Klik hier voor informatie over de toegepaste materialen.

Welke garanties krijg ik op de producten van Toelevering Online?

Wij geven 10 jaar garantie op onze kozijnen en ramen. Voor specifieke garantievoorwaarden voor onze houten kozijnen klik hier. Voor specifieke garantievoorwaarden voor onze kunststof kozijnen klik hier.

Kan ik een product retourneren?

Alle kozijnen worden speciaal voor jou op maat gefabriceerd. Enkel als het product gebrekkig en/of incompleet is en dit aantoonbaar voortkomt uit een fout of nalatigheid van Toelevering Online, nemen wij producten retour. In een dergelijk geval doen wij ons uiterste best om dit gebrek zo spoedig mogelijk te verhelpen of een nieuw product te leveren.

Betalingen en betaalmethoden

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

De standaard en snelste betaalmogelijkheid is via iDEAL. Het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. Betaling dient altijd vooraf voldaan te worden.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Na betaling ontvang je van ons een factuur van de bestelling per mail.

Verzendingen

Moet er iemand aanwezig zijn wanneer er geleverd wordt?

Er moet altijd iemand aanwezig zijn om de goederen in ontvangst nemen. Bij je bestelling kun je aangeven welk dagdeel voor jou het beste uitkomt.

Hoe worden de goederen geleverd?

Alle kozijnen van Toelevering Online worden verpakt op een bok. Dit is een frame waarop de kozijnen veilig vervoerd kunnen worden en het beschermt de kozijnen tijdens het transport. Bij Toelevering Online hanteren we 4 typen bokken, die elk geschikt zijn voor verschillende afmetingen van kozijnen. Al onze kozijnen worden op één van deze bokken vervoerd. Welke bok het meest voordelig is voor het vervoeren van jouw kozijnen, wordt automatisch voor jou bepaald bij het bestelproces.

Klik hier voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van een bestelling, sturen wij je direct een bevestigingsmail. Bij je bestelling kun je aangeven welk dagdeel de kozijnen geleverd mogen worden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor jouw bestelling wordt automatisch berekend op basis van het aantal kozijnen en de afmetingen. Op basis van deze gegevens wordt namelijk bepaald op welk boktype jouw kozijnen worden verzonden. Elk boktype heeft een vaste verzendprijs.

Klik hier voor meer informatie over de verzendkosten.

Verzenden jullie in heel Nederland?

Wij verzenden door heel Nederland met uitzondering van de waddeneilanden. Woon je op een van deze Nederlandse eilanden? Dan dien je zelf transport te regelen over water. Neem ook hiervoor telefonisch contact met ons op voor meer informatie.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Nee. Mocht je toch een levering buiten Nederland willen, neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met de bok na levering?

Er zijn 3 opties voor de bok na levering. De bok kan direct retour met de chauffeur als jouw kozijnen binnen 30 minuten van de bok af zijn. Je kunt er ook voor kiezen om de bok van ons over te nemen tegen een meerprijs. Laat jij jouw bok staan en meld je deze binnen 10 werkdagen bij ons af? Dan zorgen wij er voor dat jouw bok wordt opgehaald door onze transporteur.

Optie 1: bok direct retour

Bij deze optie worden naast de verzendkosten geen extra kosten in rekening gebracht. De kozijnen dienen binnen 30 minuten van de bok gelost te worden, zodat de bok direct retour kan met de transporteur.

Optie 2: bok kopen

Je kunt er ook voor kiezen om de bok over te nemen. De prijs hiervan is afhankelijk van het type bok:

Bok type 1: €67,75 excl. BTW
Bok type 2: €82,75 excl. BTW
Bok type 3: €95,47 excl. BTW
Bok type 4: €108,34 excl. BTW

Optie 3: bok laten staan, later retour

Bij deze optie kan de bok met kozijnen nog een tijdje blijven staan, zodat je deze op een geschikt moment kan leeghalen. Binnen 10 werkdagen (of na eerdere afmelding) wordt de bok weer opgehaald door onze transporteur. Deze optie kost €124,65 excl. BTW.

Let op: bij een bestelling van K-VISION kozijnen is er geen mogelijkheid om de bok retour te doen. Deze kozijnen worden op een andere manier verpakt.

Klik hier voor meer informatie over de bokken.

Hoe meld ik mijn bok af?

Laat ons via een bericht via de website, chat, mail, WhatsApp of telefoon weten dat jouw bok kan worden opgehaald. Wij zorgen ervoor dat jouw bok wordt opgehaald door onze transporteur.

Kozijn samenstellen en bestellen

Kan ik als particulier een bestelling doen?

Zeker, wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.

Hoe bestel ik een product?

Je kunt een product op twee verschillende manieren bestellen. Je kunt de kozijnen helemaal zelf configureren in onze configurator. Met deze optie maak je het kozijn exact zoals jij dat wil. Je kunt ook kiezen uit één van onze voorgedefinieerde producten.

Hoe werkt de configurator?

Met de configurator kun je heel eenvoudig zelf een kozijn samenstellen. Stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen. Bij elke stap is een 'i' weergegeven of een vraagteken. Als je hier met je muis op gaat staan, wordt precies uitgelegd wat je moet doen. 

Klik hier voor uitleg van de bestelprocessen.

Welke maatvoering moet ik invoeren?

Je voert de buitenwerkse maat van het kozijn in. De buitenwerkse maat is de afstand van de ene buitenzijde naar de andere buitenzijde van het kozijn.

Is het mogelijk dat iemand van Toelevering Online mijn bestelling controleert?

Wanneer je de kozijnen voor jouw project hebt samengesteld en deze wilt bestellen, kun je ervoor kiezen om de bestelling telefonisch met één van onze medewerkers te doorlopen. Zo voorkom je fouten in je bestelling.

Moet ik een account hebben om een kozijn samen te stellen?

Nee, om een kozijn te configureren hoef je geen account te hebben.

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om een acocunt aan te maken.

Heb je nog steeds een vraag? Geen probleem. Vul hieronder het contactformulier in.

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Menu
0548 535 315 info@toeleveringonline.nl
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×