Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze producten, het bestelproces, de betaling of de verzending? Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op of vul het contactformulier in. Wij helpen je graag verder.

Product

Welke materialen worden toegepast in de kozijnen van Nijhuis Toelevering?

Klik hier voor informatie over de toegepaste materialen.

Welke garanties krijg ik op de producten van Toelevering Online?

Wij geven 10 jaar garantie op onze kozijnen en ramen. Voor specifieke garantievoorwaarden klik hier.

Kan ik een product retourneren?

Alle kozijnen worden speciaal voor jou op maat gefabriceerd. Toelevering Online neemt daarom geen maatwerkproduct retour, tenzij het product gebrekkig of incompleet is, dit voortkomt uit een fout of door nalatigheid van Toelevering Online en dit aantoonbaar is. In een dergelijk geval doen wij ons uiterste best om dit gebrek z.s.m. te verhelpen of zelfs een nieuw product te leveren.

Betalingen en betaalmethoden

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

De standaard betalingsmogelijkheid is via iDEAL. Deze is ook het snelste! Het is mogelijk om met een bankoverschrijving te werken. Onze productie start wanneer de betaling bij ons binnen is.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Na betaling ontvang je van ons een factuur van de bestelling per mail.

Verzendingen

Moet er iemand aanwezig zijn wanneer er geleverd wordt?

Er moet altijd iemand aanwezig zijn om de goederen in ontvangst nemen. Het voordeel daarbij is dat je kunt aangeven welk dagdeel er geleverd dient te worden, de chauffeur neemt voor vertrek contact met je op hoe laat hij verwacht aan te komen op dat dagdeel!

Hoe worden de goederen geleverd?

De kozijnen worden vervoert op een stalen bok, wij streven er naar om de kozijnen van de bok te lossen en deze bok direct mee terug te nemen.

LET OP! De kozijnen worden los verpakt en los geleverd, zorg voor veilige en degelijke opslagvoorzieningen. Klik hier voor de verwerkingsvoorschriften.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat jij jouw bestelling geplaatst hebt sturen wij je direct een bevestigingsmail. Vervolgens geven we jou regelmatig updates, waar jouw bestelling zich op dat moment bevindt. Onze chauffeur belt op de dag van levering hoe laat hij verwacht te arriveren in het dagdeel, zodat jij ruim op tijd aanwezig bent bij de levering.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Dat kost je dus niets!

Verzenden jullie in heel Nederland?

Wij verzenden gratis door heel Nederland. Wij nemen contact met je op wanneer je op een van de Waddeneilanden woont over de hoogte van de verzendkosten en de exacte levertijd.

Verzenden jullie ook buiten Nederland?

Nee, mocht je toch een levering buiten Nederland willen, neem dan contact met ons op.

Kozijn samenstellen en bestellen

Kan ik als particulier een bestelling doen?

Zeker, wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.

Hoe bestel ik een product?

Je kunt een product op twee verschillende manieren bestellen. Je kunt de kozijnen helemaal zelf configureren in onze configurator. Met deze optie maak je het kozijn exact zoals jij dat wil. Je kunt ook kiezen uit één van onze voorgedefineerde producten.

Hoe werkt de configurator?

Met de configurator kun je heel eenvoudig zelf een kozijn samenstellen. Stap voor stap wordt uitgelegd wat je moet doen. Bij elke stap is een 'i' weergegeven of een vraagteken. Als je hier met je muis op gaat staan, wordt precies uitgelegd wat je moet doen. 

Klik hier voor uitleg van de bestelprocessen.

Welke maatvoering moet ik invoeren?

Je voert de buitenwerkse maat van het kozijn in.

Is het mogelijk dat iemand van Toelevering Online mijn bestelling controleert?

Wanneer jij de kozijnen voor jouw project hebt samengesteld en wilt bestellen, kun je er voor kiezen om de bestelling telefonisch met jou te doorlopen. Zo voorkom je fouten in je bestelling.

Moet ik een account hebben om een kozijn samen te stellen?

Nee, om een kozijn te configureren hoef je geen account te hebben.

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om een acocunt aan te maken.

Heeft u nog steeds een vraag? Geen probleem. Vul hieronder het contactformulier in.

    Uw browser is niet meer van deze tijd!

    Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

    ×