CRO marketeer

Suzan
12 november 2021

Ons marketingteam zoekt versterking! Wij zoeken jou! Namelijk een ambitieuze CRO marketeer mét ervaring, die als kartrekker van het CRO-team de conversie van onze website verbetert. Hoe je dat doet? Daar krijg je alle vrijheid in.

Waar ga jij aan de slag?

Toelevering Online is een online platform, waar ZZP’ers, aannemers en particulieren kozijnen op maat kunnen bestellen. We zijn sinds 2017 hard gegroeid en hebben de ambitie om marktleider te worden. We werken met een jong team en de marketing afdeling breid komend jaar flink uit. Ons kantoor is gevestigd in Nijverdal: op ca. 35 minuten rijden vanuit Deventer, Enschede en Zwolle.

Hoe ziet jouw rol als CRO marketeer eruit?

  • Meer rendement uit bezoekers. Onze website wordt goed gevonden in Google en via onze advertenties in Google Ads halen we veel bezoekers binnen. Met behulp van reclame tijdens de Formule1 en op Radio538 werken we aan onze naamsbekendheid wat ons veel direct verkeer oplevert. Hoewel we een miljoenenomzet binnenhalen via ons online platform, zien we tegelijkertijd veel kansen meer rendement te behalen uit de bezoekers.
  • Vrijheid in je functie. Wij willen de gebruikerservaring verbeteren en de conversiewaarde verhogen. Hoe je dat doet is aan jou! Als nieuwe CRO marketeer ben je in staat om een realistisch strategieplan op te zetten en tot uitvoer te brengen om zo onze conversiedoelen te behalen. Vanuit de analyses die je maakt op basis van verschillende databronnen (heatmaps uit Hotjar, feedbacktools, Google Analytics, etc). weet je hypotheses op te stellen en ontwikkel je testplannen. Jij richt je vervolgens op het inrichten van A/B testen en het analyseren van de testresultaten. Jij bent degene die bepaalt welke onderdelen prioriteit moeten hebben en welke ideeën als eerste gerealiseerd gaan worden. Met jouw ideeën en drive om door te pakken weet je de website steeds verder te verbeteren en te optimaliseren.
  • Samenwerken met specialisten. Je doet niet alles alleen! De constante verbetering van de conversie realiseer je in nauwe samenwerking met een team van specialisten die je kunnen helpen bij het analyseren van data en ontwerpen van webpagina’s. Of in functietitels genaamd: je hebt twee data specialisten, een UX-designer, een content marketeer, en een team van front-end/back-end developers tot je beschikking om je te helpen.
  • Brede inzetbaarheid. Naast het verbeteren van de conversie ben je ook betrokken bij de belangen van de hele organisatie. Met jouw scherpe analyses bewaak je enkele kpi’s en trek je aan de bel bij de marketing manager als je bijzonderheden signaleert.

Samengevat ben je verantwoordelijk voor:

  • Verbeteren van de gebruikerservaring
  • Verhogen van de conversiewaarde
  • Bepalen van een overkoepelende CRO strategie
  • Vanuit data hypotheses opstellen en ontwikkelen van testplannen
  • Inrichten van A/B testen
  • Bewaken van de totale kwaliteit van ons platform

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en ondernemende functie
  • Volop ontwikkeling- en opleidingsmogelijkheden
  • Veel ruimte en inspraak in het bepalen en uitvoeren van beleid
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken
  • 37 vakantiedagen
  • Een leuk jong team met 25 medewerkers, met een fijne en persoonlijke werksfeer. We organiseren regelmatig leuke teamactiviteiten en uitjes;

Ga jij deze uitdaging aan?

Solliciteren kan via onderstaande link. Inhoudelijke vragen over de functie kan je stellen aan marketing manager Suzan Aalders via 06 86 88 68 51.

Solliciteer direct
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×