Manager Klantenservice

Daan
18 oktober 2021

Bij Toelevering Online zoeken wij een Manager Klantenservice die een bijdrage levert om hen zowel nationaal als internationaal naar de top te brengen. Weet jij als manager je team naar een hoger niveau te tillen en ga jij altijd voor een optimale klantervaring? Kan jij als inspirator en verbinder bouwen aan een hecht team en een omgeving creëren waarin jullie iedere dag met elkaar een stukje beter worden? 

Jouw werkdag

De basis voor de eerste- en tweedelijns klantenservice is gelegd. Jij gaat die basis op- en uitbouwen naar een nog professionelere en schaalbare klantenservice. Met jouw innovatieve en creatieve ideeën weet je de klantenservice te verbeteren en te optimaliseren. Werken aan de organisatie van morgen en het uitbouwen en perfectioneren van de bestaande klantenservice, dát is jouw missie. Deze realiseer je samen met het huidige team (6 vast en 6 flexibel), die jij in hun kracht zet door ze te coachen op talenten. Jullie werken samen aan het overtreffen van klantverwachtingen en het maken van fans. De constante verbetering van het klantenservice proces realiseer je in nauwe samenwerking met Marketing, Product & Diensten en IT. Naast het runnen van je eigen afdeling ga je meedenken en deelnemen aan besluitvormingen over beleidsmatige zaken, bedrijfsbreed.

Wat krijg jij?

  • Een uitdagende en ondernemende functie
  • Veel ruimte en inspraak in het bepalen en uitvoeren van beleid
  • Passend salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • 25 vakantiedagen
  • 12 ADV dagen
  • Laptop en mobiel van de zaak
  • Flexibele werktijden
  • Volop ontwikkeling- & opleidingsmogelijkheden

Wat heb jij nodig?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Aantal jaren relevante werkervaring
  • Ervaring in succesvolle optimalisatieprojecten
  • Ervaring met het opbouwen, aansturen en coachen van een team
  • Ervaring met klantenservicesoftware Zendesk is een pré
  • Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Kennis van de Duitse taal is een pré

Waar ben jij sterk in?

Jij maakt van nature makkelijk verbinding met mensen en hebt een daadkrachtige persoonlijkheid. Jij bent ambitieus en resulaatgericht. Met je analytische vaardigheden weet je processen goed in kaart te brengen. Tot slot weet jij met een flinke dosis enthousiasme en humor een prettige en positieve werksfeer te creëren.

Overige werkzaamheden:

  • Je kijkt hoe processen nog beter en slimmer kunnen en gaat deze managen op resultaatgebieden (KPI’s en NPS-score);
  • Je gaat je eigen visie bepalen en komt met verrassende ideeën;
  • Jij zorgt voor duidelijke werkprocessen en kaders zodat de klant zo snel, efficiënt en effectief mogelijk wordt bediend;
  • Je bent verantwoordelijk voor het voeren van ontwikkelingsgesprekken.

Over Toelevering Online

Toelevering Online is een jonge, innovatieve én groeiende organisatie. Zij voorziet ZZP’ers, aannemers en particulieren van kozijnen op maat. Het bedrijf doet er alles aan om de verwachtingen van de klant maximaal te overtreffen. Hiervoor ligt de sleutel met name bij de afdeling klantenservice. Het tempo waarop deze organisatie aan het groeien is, is razendsnel. Het kantoor is gevestigd in Nijverdal; op circa 35 minuten rijden vanuit Deventer, Enschede of Zwolle.

* Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure

Solliciteren

Is dit jouw nieuwe uitdaging? Solliciteer dan hier. Een assessment maakt onderdeel uit van deze procedure.

Solliciteer direct
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×