Medewerker Customer Care

Lisa
16 maart 2022
Wil jij werken bij een jonge, innovatieve, ambitieuze én super snel groeiende organisatie met doorgroeimogelijkheden? Wij zoeken een enthousiaste en ambitieuze professional voor onze customer care afdeling in Nijverdal. (32-40 uur)

Wat houdt dat in?

Wij willen onze klanten een 9+ ervaring geven. Om dat te bereiken is persoonlijk, goed en snel klantcontact essentieel. Via de telefoon, chat, mail en social media: we doen er alles aan om onze klanten blij en tevreden te maken met een product van Toelevering Online! Hoe je dat doet? Samen met jouw team en met behulp van goede begeleiding, persoonlijke ontwikkeling en in een omgeving waar veel vrijheid is voor je eigen ideeën en creativiteit.

Wat ga je doen?

  • Je werkt in een team die de gezamenlijke verantwoordelijkheid draagt voor het ontvangen, ontzorgen en behouden van onze klanten.
  • Met de rest van het team beantwoord je vragen van de klant, geef je advies en help je met aankopen. Daarnaast verzorg je de orders van bestelling tot levering en help je met alle vragen achteraf.
  • Je gaat er altijd voor om de verwachting van onze klanten te overtreffen, door snel, persoonlijk, adequaat maar vooral met veel enthousiasme te communiceren!
  • Je komt te werken in een jonge, ambitieuze én innovatie organisatie. Je krijgt veel vrijheid en er wordt geluisterd naar jouw ideeën
  • Je zoekt de verbinding en samenwerking met je collega’s binnen en buiten je afdeling, niet alleen om de klant goed te helpen maar ook voor je eigen persoonlijke groei.

Wat verwachten wij van jou?

Jij bent het visitekaartje voor onze klant, jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt. Geen dag is hetzelfde. Je krijgt de meest uiteenlopende vragen over onze producten, je help de klanten met vragen over bestaande orders en leveringen en je hebt contact met onze leveranciers. Daarnaast heb je veel contact met je collega’s van andere afdelingen. Samenwerken is cruciaal binnen Toelevering Online.

Op jou kunnen we bouwen, zodra je als Medewerker Customer Care:

  • Stap voor stap en duidelijk vastlegt hoe je tot werkende oplossingen bent gekomen;
  • Je concrete afspraken met de klant kunt maken en deze ook nakomt;
  • Jouw verrassende ideeën deelt waarmee we serviceprocessen kunnen verbeteren en je jezelf blijft ontwikkelen;
  • Onze klanten adviseert over onze producten en net een stapje verder helpt;
  • De verbinding en samenwerking zoekt met je collega’s binnen en buiten je afdeling, niet alleen om de klant goed te helpen maar ook voor je eigen persoonlijke groei;
  • Enthousiast bent en je de klantervaring naar een 9+ wilt brengen.

Daarnaast ben je:

  • In staat je in te leven in de klant en altijd te denken vanuit de ogen van de klant;
  • Analytisch en oplossingsgericht en in staat om de behoefte van de klant te achterhalen;
  • Niet bang voor technische vragen en weerstand of wil je hierin ontwikkelen;
  • Leergierig en nieuwsgierig, je wil kennis op doen en zoekt verdieping in de producten die we bieden;
  • Sociaal en een echte teamspeler, we doen het samen!;
  • Mbo + / hbo denk- en werkniveau;
  • Minimaal één avond in de week beschikbaar van 13:00 tot 22:00 uur
  • Ambitieus en wil je nog beter worden dan je nu al bent.

Wat bieden wij jou?

  • Een inspirerende werkomgeving en een super leuk en ambitieus team!
  • Een goed salaris.
  • De mogelijkheid om in de sollicitatieprocedure al een goed beeld te krijgen van het werk.
  • Maar liefst 25 vakantiedagen & 12 ADV dagen, bij een werkweek van 40 uur.
  • Een laptop en headset om ook vanuit huis je werk uit te kunnen voeren.
  • Mogelijkheden om deels thuis te werken.
  • Veel mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie.

Past dit bij jou?
Wij leren je graag kennen! Vul het sollicitatieformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteer direct
menu
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×