Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je een beschadiging hebt aan je bestelling. Wij denken graag met je mee over een oplossing, daarvoor is het wel belangrijk om snel te handelen. Wacht niet met ons op de hoogte brengen! Binnen 48 uur kunnen wij je namelijk het beste helpen. Je kunt de melding maken door op onderstaande groene knop te klikken, hiermee wordt je doorverwezen naar de pagina voor het melden van schade:

Schade melden

Onze klantenservice bekijkt zo snel mogelijk de situatie en overleggen wat de vervolgstap wordt. Binnen 1 à 2 werkdagen bellen wij je terug of krijg je van ons een reactie via de mail.

Zo meld je een afwijking

Schade aan het kozijn

Glas: schade

Glas: vlekken

Verkeerde afmeting kozijn

Haaks afstellen: stappenplan

Verkeerde kleur

Beslag kan niet geplaatst worden

Staat je beschadiging hier niet bij tussen? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij staan iedere werkdag en op zaterdag voor je klaar om je te helpen!

Contact klantenservice