Van fabriek tot klant

Niek
13 oktober 2017

Zowel de particuliere als de zakelijke klant weet Toelevering Online steeds beter te vinden. Dat zorgt niet alleen voor vele bestellingen, maar vraagt natuurlijk vooral om een soepele organisatie van het productie- en leveringsproces.

Waarom kiezen steeds meer klanten voor ons? En hoe krijgen wij het steeds weer voor elkaar om de kozijnen vanaf vijf werkdagen al te leveren? Vandaag vertellen we je wat we doen, hoe we dat doen en vooral: wat ons uniek maakt.

Bestelling

Het afronden van een bestelling op onze website zet automatisch een aantal processen in werking. Onze klantenservice krijgt als eerste een seintje en neemt contact op met de klant om een vast contactpersoon toe te wijzen. Vanaf dat moment kan de klant via verschillende kanalen contact opnemen met zijn/haar vaste contactpersoon: via e-mail, chat, telefonisch of via WhatsApp. Als klant kies je zelf welk kanaal jouw voorkeur heeft!

Of het nou gaat over productinformatie, advies, een geplaatste bestelling of hulp bij het samenstellen van jouw unieke kozijn: wij staan voor je klaar! Stel je vraag telefonisch, via de mail, in de chat of stuur ons een appje.
Kiki Hansen

Op wens van de klant kan een order telefonisch worden doorgenomen. Waar nodig voeren we aanpassingen door. Zodra de opdracht bevestigd is, worden alle processen automatisch in gang gezet. De productie wordt gestart, de leveranciers worden aangestuurd en de levering wordt ingepland.

Rafael Jimenez stuurt de productie aan, maar helpt zelf ook mee met produceren.

Productie

Rafael Jimenez stuurt de productie aan en zorgt ervoor dat iedere afdeling in de fabriek over de juiste informatie beschikt. Dankzij de combinatie van standaardisatie, industrialisatie en vergaande automatisering kunnen wij onze kozijnen in slechts 4 dagen produceren. Wij werken nauw samen met onze leveranciers waarbij systemen met elkaar geïntegreerd zijn. Door middel van strikte afspraken met en uitgekiende processen tussen leveranciers en ons, zijn wij in staat de kozijnen al vanaf 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling te leveren.

Ons high-tech machinepark is van essentieel belang bij de productie van de kozijnen. Er komt bijna geen hand meer aan te pas. Onze vakkundige medewerkers werken gemiddeld slechts 2 uur aan één kozijn. De rest van het proces gaat volledig geautomatiseerd. Een groot deel van de productietijd bestaat uit bewerkingen door computergestuurde machines.

Levering

De kozijnen worden op het afgesproken dagdeel geleverd bij de klant. Om transportschade te voorkomen, worden de kozijnen voorzien van hoekbeschermers. Daarna worden ze stevig op een bok geplaatst. Bekijk hier de animatie over de verschillende soorten bokken.

De avond voor de levering worden de goederen al in de vrachtwagen geladen, zodat we op de dag van levering geen tijd verliezen. Onze transporteur belt onze klanten een uur voor de levering voor een nauwkeuriger levertijdstip. Je leest hier meer over onze transportsysteem.

De chauffeur lost de producten op een door de klant aangewezen plek en neemt de stalen bok waarop de kozijnen staan direct weer mee. Bij grote orders of in geval van grote of zware kozijnen is het lastig om alle kozijnen direct van de bok te verwijderen. In dat geval laten we de bok maximaal 10 werkdagen staan. Onze transporteur komt dan op een later moment terug om de bok op te halen.

Anderen bekeken ook:

menu
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×