Voorwaarden van een Zakelijk Plus lidmaatschap
Zakelijk Plus is voor de vaste zakelijke klanten van Toelevering Online. Ben jij al een tijdje klant? Of ben je nog geen klant, maar wel van plan om regelmatig kozijnen bij ons te bestellen? Meld je dan aan voor Zakelijk Plus.
Lid worden
-
- Een lidmaatschap kost €49,- exclusief BTW per kalenderjaar. Het betaalde lidmaatschap loopt van 1-1 t/m 31-12, ongeacht wanneer je lid wordt.
- Om deel te kunnen nemen aan Zakelijk Plus, is een geldig Kamer van Koophandel nummer vereist. Dit nummer moet corresponderen met de gegevens die horen bij de aanvrager van het lidmaatschap. Daarnaast moet uit de Kamer van Koophandel inschrijving voor ons duidelijk op te maken zijn dat jouw bedrijf in de bouw actief is.
- Door je aan te melden voor Zakelijk Plus, geef je toestemming dat we jou via e-mail op de hoogte houden van alles rondom Zakelijk Plus. Deze e-mails stoppen op het moment dat je het lidmaatschap opzegt.
Opzeggen Zakelijk Plus
-
- Opzeggen van het lidmaatschap kan via de volgende afmeldpagina afmelden voor Zakelijk Plus. Let op: opzeggen kan alleen per onmiddellijke ingangsdatum en niet per ingang van een datum in de toekomst.
- Bij opzeggen van lidmaatschap, worden reeds betaalde lidmaatschapsgelden niet gecrediteerd.
Achteraf betalen
-
- Om gebruik te kunnen maken van achteraf betalen, wordt eerst een kredietcheck uitgevoerd voor onze kredietverstrekker. Na circa een week na aanmelding voor Zakelijk Plus hoor jij de hoogte van jouw krediet. Dit krediet wordt gecommuniceerd per e-mail en is zichtbaar in jouw dashboard. Het kredietbedrag in jouw Zakelijk Plus account wordt regelmatig geüpdatet en wordt gecommuniceerd in jouw dashboard. Dit actuele krediet is leidend bij het plaatsen van een bestelling. Toelevering Online heeft geen invloed op het verlagen van het kredietbedrag of het afwijzen van een kredietbedrag.
- Mocht het krediet na de kredietcheck afgewezen worden, dan is het nog steeds mogelijk om lid te zijn van Zakelijk Plus en van de andere voordelen te profiteren.
- Mocht er een incassotraject actief zijn, dan melden wij je af voor Zakelijk Plus en mogen er geen nieuwe orders bij ons geplaatst worden. Als de vordering bij het incassobureau volledig betaald is en de zaak gesloten is kan je opnieuw lid worden. Indien er twee maal een vordering bij het incassobureau geweest is, kan er geen nieuw lidmaatschap meer voor Zakelijk Plus worden afgesloten.
Vragen?
Heb jij verder nog vragen over Zakelijk Plus? Neem dan gerust contact met ons op.